lördag 20 februari 2016

Romantikdödaren

Mmmm det är jag det.
Jag är inte mycket för romantik och lull-lull utan föredrar lite mer drag.
Eftersom jag i princip är kroniskt vrålhungrig är en lång utdragen middag bara plågsamt. Sitta och peta i maten, äta små tuggor och konversera i lugn samtalston samtidigt som man ska tindra med ögonen och låtsas vara intresserad av något annat än att angripa födan, usch!
Jag skulle mycket hellre kasta mig med frenesi över köttet, äta det med händerna, slita sönder det med tänderna och sedan slicka fettet av fingrarna. Efter det vräka mig över bordet och sticka tungan i munnen på hanen mittemot.
Men så kan man ju bara inte bete sig, så jag är rätt otacksam att ta med på date. Men å andra sidan är jag rätt billig i drift. Släng upp en grillad kyckling på bordet hemma, låt mig festa loss på den, putta omkull mig och vipps så är parningsritualen fulländad.

Att bo i en kärnfamilj (fru, man, 2 barn) begränsar onekligen tillfällena för lite faderullan i avskildhet. Det blir mestadels lite vardagsjuffsande under täcket klockan sent och det kan ju i och för sig vara trevligt det med trots att det sällan är några världsomvälvande upplevelser.
Anledningen till att jag sitter och funderar på reproduktionsakten är att vi under morgondagen åker på skidsemester hela bunten, 1 vecka. 
Ser mycket fram emot det....men.
Många människor på liten bostadsyta. Endast våningssängar 80-90 cm i bredd och möjligheten till att jag skall bli föremålet för min mans snabba höftrörelser är obefintlig....och sist han gjorde en framstöt så sabbade min ologiska skitjobbiga hjärna det hela. Och Ni vet ju hur det är, blir man utan något för länge är det omöjligt att tänka en enda logisk tanke innan behovet är stillat.

Sist i sängkammaren:
Maken ligger redan i sängen när jag kommer in och kryper ner under täcket.
Han närmar sig mig och ser skäggig och pilsk ut.
Grrrrr tänker jag, sträcker ut armarna mot honom och svingar mig upp i topposition. Väl där börjar en absurd melodi snurra i mitt huvud och ett fniss slipper fram.
Han - vad fnissar du åt
Jag - nej ingenting. Försöker kväva fnisset och kyssa honom på halsen men det bubblar liksom över. Fan fan fan
Han - men kom igen nu, säg
Jag-nej nej det är inget speciellt
Han- jo säg nu, jag kommer inte ge mig förens du säger vad du tänker på
Jag- skrålar för fullt med öppna spjäll JAG ÄR FÖR FET FÖR ETT FUCK, KAN INTE SE NER TILL MARKEN NÅTT MER, FÖR FET FÖR ETT FUCK!!!
Bahahaha!!
Han - SKIT NER DIG FÖR FAN JÄVLA STOLLE!!
Sen slänger han av mig och kravlar likt en mätlarv snabbt över till andra sidan sängen och knycker förnärmat på nacken.

Jahaja. Knäpphjärna jag har då. Varför, varför ska den tänka på gamla låtar av Svullo i en stund som denna? Obegripligt.

Så av förklarliga skäl sitter jag nu här och försöker komma på listiga planer att lyckas lägra min man även på minerad mark.

Önskar Er alla sexuella framgångar och orgasmisk harmoni.

Detta foto är 1 av 4 lite avklädda bilder på mig och hanen som hänger i vårt sovrum. Fotograf: Filip Leo på studiojätteliten
 


Må väl.
På återhörande.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar